بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گلستان ۱۲ درصد کاهش یافت

گلفیروزی با اشاره به ضرورت استمرار رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا توسط عزاداران حسینی اظهارداشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران کرونایی بستری در گلستان ۱۲ درصد کاهش یافت.

«سعید گلفیروزی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارداشت: براساس آخرین آمار 287  نفر مبتلایان به کرونا در گلستان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این عدد نسبت به روز گذشته 39 نفر کاهش یافته است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: از بیماران بستری تعداد  51 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا تحت درمان قرار دارند و 27 نفر به ونتیلاتور متصل هستند.

 

وی افزود: در آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا 9 شهرستان این استان در وضعیت رنگ قرمز کرونایی و پرخطر قرار دارند.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: براین اساس شهرستان‌های آق قلا، بندرگز، بندرترکمن، علی آباد کتول، کردکوی، کلاله، آزادشهر، کلاله و مینودشت  و گمیشان در شرایط قرمز کرونایی هستند.

 

وی بیان کرد: همچنین شیوع کرونا درگرگان، گنبدکاووس و مراوه تپه نارنجی و پرخطر شده و رامیان و گالیکش تنها شهر با وضعیت زرد و نسبتا پرخطر است.

 

کد خبر 1203626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha