خبرنگار باید باهوش، باشجاعت و منصف باشد

زیویار گفت: خبرنگاری حرفه‌ای سخت، لطیف و دقیق است و خبرنگار باید باهوش، شجاع، صادق و منصف باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز در پیامی به مناسبت روز خبرنگار افزوده است: روز خبرنگار امسال مصادف با عاشورای حسینی است که ملکوتی ترین پیام را در امتداد زمان منتقل می کند و پیام‌رسان این واقعه کبریایی یعنی «عقیله بنی هاشم » زینب کبری(س) است که پیام کربلا را علی رغم سیل تحریف‌ها به تمام و کامل و صحیح و مفهوم، به پهنای ابدیت منتقل و وسعت بخشید.

در ادامه این پیام آمده است: آری گرچه پرستاران مفتخرند به اینکه روزشان به زینت نام «زینب کبری» آراسته است، اما اگر خبرنگاران نیز ادعای زینبی بودن داشته باشند، سخن به گزافه نگفته بلکه زیبا گفته اند.

در پیام استاندار لرستان آمده است: خبرنگار می بایست به کمالات اخلاقی آراسته باشد.

در پیام زیویار اورده شده است: ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگاری از دیار لرستان است و روز خبرنگار بدین سبب برای فعالان عرصه ی رسانه در لرستان خاص تر می شود.

زیویار اظهار داشت: اینجانب ضمن خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، امیدوارم به برکت این ایام، رسانه های ما ذیل مفاهیم درخشانی همچون روشنگری، تبین گری و مطالبه گری صادقانه، در راستای ساختن لرستانی آباد و در خور بزرگی مردمانش، در حرکتی مستدام  و متعالی باشند.

کد خبر 1203962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha