سلسله نشست های « روایت جهاد، رقابت خدمت» در لرستان برگزار شد

جهانی گفت: سلسله نشست های طرح «روایت جهاد، رقابت خدمت» با هدف تقویت خدمت گذاری و افزایش همکاری و تعامل بین دستگاه ها جهت تسریع روند حل مسائل و مشکلات برگزار می شود.

« علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  این سلسله نشست ها  با هدف هم اندیشی، تبادل اطلاعات و تجربیات و بررسی فرایندهای جاری مرتبط، به ویژه در حوزه شورای هماهنگی برگزار می شودو

 

وی افزود: این نشست ها با هدف افزایش توان دولت در خدمت رسانی، افزایش همکاری و تعامل بین دستگاه ها در تسریع روند حل مسائل و مشکلات در سطح استان برگزار شده است .

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: راه اندازی «شوراهای هماهنگی مدیران استان ها» ظرفیت بسیار خوبی است تا دستگاههای عضو شورای هماهنگی با همفکری، هماهنگی و هم افزایی بیشتر در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و ارتباط با کارآفرینان و نخبگان استانهای خود ابتدا نقاط ضعف فرایندهای اجرایی انجام کار و بعد از آن نقاط قوت اجرای این فرایند ها را شناسایی و در جهت تعامل بیشتر و اصلاح این نقاط ضعف و تقویت بیشتر ظرفیت های مثبت، زمینه خدمت و تسهیل شرایط به مردم را فراهم کنند.

 

جهانی با بیان اینکه شوراهای هماهنگی با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت ها و توانمندی های وزارت دراستان ها،تشکیل شده اند، تصریح کرد: این شورا برای افزایش توان دولت در امر خدمت رسانی و افزایش توان دستگاه ها درحل و فصل مسائل و مشکلات در سطح استان ها ،تنوع گسترده ای از برنامه ها،  فعالیت ها و خدمات در استان ها را فراهم می کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: در استان لرستان به منظور بهره مندی از ظرفیت  این طرح از همان روزهای آغاز بکار در دولت جدید با تشکیل اولین جلسه ی شورا با حضور مدیران سازمانها و روسای دستگاه ها موضوع اهمیت جلسات یادآوری و از تمام مدیران درخواست شد مسائلی در جلسات شورا مطرح شود که باری از دوش مردم برداشته و در نهایت مصوباتی عنوان شود که  خروجی موثری برای استان داشته باشد.

 

جهانی یکی از اقدامات خوب شورا را حضور هفتگی در مساجد بصورت چهره به چهره و بدون واسطه برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم توسط مدیران ده دستگاه عضو شورای هماهنگی برشمرد و افزود در این جلسات هفتگی ضمن شرکت مدیران و معاونین آنها در آیین عبادی نمازهای جمعه و جماعت مدیران عضو شورای هماهنگی به همراه زیرمجموعه پاسخگوی درخواست های مردمی هستند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان حل دادخواست های کارگری، کارفرمایی را در کمترین زمان را یکی از اولویت اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و افزایش هیات ها و جلسات مراجع حل اختلاف در حل و فصل شکایات کارگری، کارفرمایی تسریع شده و زمان رسیدگی به این دادخواست ها به کمترین زمان رسیده است .

 

کد خبر 1204005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha