مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج رحیم کابلی در بهشهر برگزار می شود

جناسمی گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج رحیم کابلی در بهشهر با حضور خیل مشتاقان به شهید و شهادت برگزار می شود.

«حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر ما و بر ملت و مملکت ما دارند و برای حفظ استقلال مرز و بوم و اسلام از همه اسلام و ایران و مسلمانان دفاع کردند و به آرزوی خود شهادت رسیدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مردم با حضور پرشکوه خود  در آیین وداع و تشییع با پیکر شهید مدافع حرم سردار حاج رحیم کابلی حماسه ای بزرگ خلق کردند و نشان دادند که خط و خون شهدا همواره پایدار است.

 

وی خاطرنشان کرد: قلب پاک و خدایی این مردم برای شهدای مدافع حرم همون همه شهدای دفاع مقدس تاکنون می تپد و مردم نشان دادند که همواره شهید و شهادت برایشان مقدس اند.

 

جناسمی گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج رحیم کابلی در بهشهر با حضور خیل مشتاقان به شهید و شهادت برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: مراسم معنوی گرامیداشت سردار کابلی، پنج شنبه 20 مرداد ماه همراه با نماز مغرب و عشاء با سخنران حجت الاسلام ترابی نسب و مداحی علی کلهر برگزار شد.

 

وی یادآور شد: عزتمندی ما در گرو شهدا و خون پاکشان و حضور مستمرشان در زندگی و جامعه ماست و پاسداشت نام و یاد شهدا گامی در جهت استمرار خون شهدا و ادای دین به شهداست.

کد خبر 1204341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha