افتتاح دفتر پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر شهرستان آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از افتتاح دفتر پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر شهرستان آران و بیدگل در آستانه بزرگداشت روز خبرنگار خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام بزرگداشت روز خبرنگار، دفتر پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر آران و بیدگل با حضور جمعی از مسئولان در ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان افتتاح شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با توجه به لزوم و اهمیت موضوع رسانه و اطلاع رسانی از وقایع و رویدادهای جامعه برای مردم و هم چنین تشکیل زیرساخت های فرهنگی و هنری و رسانه ای و اهمیت تولید محتواهای بصری در جامعه برای شفاف سازی و آگاهی بخشی مخاطبان از وضعیت موجود،  توسعه مراکز خبری و اطلاع رسانی و افزایش تعداد فعالان حوزه رسانه از سیاست های این اداره است.

 

ضابطی ادامه داد: پایگاه خبری و اطلاع رسانی پرتو کویر آران و بیدگل از جمله پایگاه های خبری است که از یک تیم ۲۰ نفره متشکل از نسل دهه هشتادی و نودی تشکیل شده است.

 

وی افزود: این پایگاه با مجوز رسمی از معاونت امور مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فرهنگی و اجتماعی از خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به مدیر مسئولی مریم جندقیان پروانه رسمی فعالیت در شهرستان آران و بیدگل را دریافت کرده است.

 

رئیس کارگروه فضای مجازی و رسانه ای شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: هم اکنون ۱۰ نشریه، ۵ پایگاه خبری و اطلاع رسانی و ۲۸ خبرنگار خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان فعالیت می کنند.

کد خبر 1204386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha