عملکرد رسانه ها باید منجر به افزایش رزمنده های جبهه حق شود

سردار رفیعی آتانی گفت: به سنگر امام و جبهه حق رزمنده اضافه کنید و با تشرها و تیترها می توانیم خیلی ها را با امام انقلاب همراه کنیم و امام جامعه مرد میدان و مرد عمل می خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستعملی رفیعی آتانی» در مراسم ویژه روز خبرنگار که امروز (چهارشنبه ۱۹ مرداد) در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: برنامه امروز برای تجلیل و تکریم از خبرنگاران برگزار شده که این برنامه ها ایستگاه و توقفگاهی است که خسته نباشید گفته و ادامه مسیر دهیم زیرا یک روز و یک هفته برای تکریم زبان صادق جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان کم است.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در مدتی که امانت داری سپاه صاحب الامر (عج) استان را بر عهده گرفته ام جزو روزهای خوب من در جمع شما خبرنگاران بودن بود.

 

وی عنوان کرد: در ایامی قرار گرفته ایم که ایام اسارت اهل بیت (ع) رقم خورده و می توانیم خود را در دستگاه عظیم عاشورا قرار داده و مسیری که قرار است برویم را در نقشه بزرگ حسین بن علی (ع) ادامه دهیم.

 

سردار رفیعی آتانی اعلام کرد: شما محبین دستگاه عاشورا نباید اجازه دهید سیدالشهدا را در نیم روز روایت کنند و تمامی اتفاقات قبل و بعد نادیده گرفته شود و همه چیز در همان نیم روز بماند و به قبل و بعدش اتصالی پیدا نکند.

 

وی تأکید کرد: همه حوادث انقلاب هم از این جنس است و قلم، علم و بیان شما می تواند غوغا به پا کند و نگذارید برخی در بعضی توقفگاه ها بمانند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: در خصوص برجستگی های عاشورا رهبری می فرمایند عاشورا مایه عزت، حرکت و مایه احیای امامت است؛ این واقعه نشان داد امام جامعه ایستاده و باید بر محور امام جامعه حرکت کرد و این منطق عاشورا است، امام بر قله ایستاده و گریه ما برای رسیدن به  امام عاشورا و اصحاب عاشورایی امام عاشوراست.

 

وی توضیح داد: عمل نشان دهنده یاران سید الشهدا است وما هم در توقفگاه ها، مناظره ها و انتخاب دوراهی ها هستیم و نسل های بعد ما را روایت می کنند.

 

سردار رفیعی آتانی گفت: در واقعه کربلا یک تشر همسر ظهیر سبب شد او به یاران سیدالشهدا بپیوندد؛ به سنگر امام و جبهه حق رزمنده اضافه کنید و با تشرها و تیترها می توانیم خیلی ها را با امام انقلاب همراه کنیم و امام جامعه مرد میدان و مرد عمل می خواهد.

 

وی با اشاره به جسارت صورت گرفته به سرلشکر شهید حسین همدانی اظهار کرد: شهید حسین همدانی در خط اول جنگ در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بود و شکست محاصره حلب را سه روز فرماندهی مستقیم کرد و به کسانی که به حسین همدانی جسارت کردند می گوییم ما در صف طویل منتظران شهادت نشسته ایم و آرزوی ما رسیدن به شهید همدانی است و به قله ما بی احترامی شده، به قله خیالی شان زده و این توهم را از سرشان بیرون می کنیم.

 

کد خبر 1204390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha