خبرنگاران رزمندگان جهاد تبیین/ مطالبات اصحاب رسانه پیگیری شود

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه امرور خبرنگاران رزمندگان جهاد تبیین شمرده می شوند گفت: از اصحاب رسانه سپاه قدس گیلان در راستای مطالباتشان پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «احسان الله محمدی» امروز ( چهارشنبه، ۱۹ مرداد ) در همایش خبرنگاران حسینی در رشت اظهار کرد: مشکلات حوزه رسانه بایستی شناسایی و توسط مسئولان ذی ربط هرچه سریعتر حل شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مطالبات این قشر با زبان خودشان نیز بایستی عنوان شود گفت: سپاه قدس گیلان پشتیبانی های لازم را در این راستا انجام خواهد داد.‌

 

وی به تقارن روز خبرنگار امسال با روز عاشورا و تاسوعا اشاره و اذعان کرد: فعالیت خبرنگاری بستر ارزشمند است، آگاهی بخشی جامعه به اندازه مجاهدت در کربلا نقش داشته است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: قلم در طول تاریخ تاثیر شگرفی در جامعه داشته و به عنوان اسلحه معنوی شمرده می شود بدین سبب خداوند به قلم در قرآن قسم یاد می کند.

 

وی با بیان اینکه هدایت و رسالت جامعه امروز در دست اصحاب رسانه است اظهارکرد: رسانه هم می تواند موجب رشد و هم موجب گمراهی جامعه شود.‌

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: رسانه‌های غربی به نوعی بنگاه‌های خبری را تشکیل داده اند و واقعیت و موفقیت های انقلاب و نظام و جنایت های استکبار جهانی را منعکس نمی‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ‌خبرنگاری عشق و هنر است، بهترین رزمندگان امروز اصحاب رسانه در جهاد تبیین شمرده می شوند.

کد خبر 1204408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha