جذب یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در طرح «اکرام ایتام و محسنین» کمیته امداد فارس در دهه محرم

موصلی گفت: در دهه محرم امسال، شاهد جذب یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در طرح «اکرام ایتام و محسنین» کمیته امداد استان فارس بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (چهارشنبه 19 مرداد) با اشاره به جذب حامیان جدید در کمیته امداد فارس در دهه اول محرم در جمع خبرنگاران گفت: در دهه محرم امسال، شاهد جذب یک هزار و 363 حامی جدید در کمیته امداد استان فارس بوده ایم.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: بدین ترتیب در دهه اول محرم 1401، یک هزار و 363 حامی جدید در طرح «اکرام ایتام و محسنین»، حمایت از سه هزار فرزند معنوی را عده دار شدند و در همین مدت 26 میلیون تومان واریزی برای این فرزندان به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: جذب این حامیان نیکوکار از طریق بیش از 150 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان فارس، جذب مجازی و حقیقی به انجام رسیده است.

موصلی اعلام کرد: 20 هزار و 56 حامی جدید به جمع حامیان طرح «اکرام ایتام و محسنین» فارس از ابتدای امسال تاکنون پیوسته اند که حمایت از 48 هزار و 374 فرزند معنوی را به عهده گرفته و به شکل منظم به‌حساب آنها مبالغی واریز می‌ کنند و در مناسبت‌ های مختلف نیز به صورت نقدی و غیر نقدی به آنها کمک می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 127 هزارو 550 حامی از 27 هزارو 689 کودک معنوی خود حمایت می ‌کنند و از ابتدای امسال تاکنون 59 میلیارد تومان برای فرزندان خود واریز کرده اند.

موصلی اعلام کرد: خیران و نیک اندیشان در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir می توانند از راه ‌های مشارکت در طرح «اکرام ایتام و محسنین» مطلع شوند و با انتخاب فرزند معنوی خود، حتی با پرداخت ماهانه تنها 10 هزار تومان در این کار خیر سهیم شوند.

کد خبر 1204434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha