تکمیل یادمان های شهدا به عنوان پایگاه فرهنگی در دستور کار است

سرهنگ کریمی گفت: تکمیل یادمان های شهدای استان به عنوان پایگاه های فرهنگی، تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» در مراسم تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،  ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی، گفت: 17 مرداد روز بزرگی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است و گرامیداشت این روز و تجلیل از خبرنگاران توسط مسئولان و مدیران امری ضروری است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با خبرنگاران و اهمیت کار خبر و اطلاع رسانی، افزود: رهبر انقلاب در سخنانی فرمودند، اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد این لحظه ها هرگز ثبت و ماندگار نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه خبر مهمترین بخش اطلاع رسانی است، ادامه داد: اگر بخش خبر را از رسانه بگیرم قلب اصلی آن را گرفتیم چرا که مهترین و حساسترین بخش اطلاع رسانی خبر است.

 

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه با خبر رسانی به موقع و درست، می توان در جامعه شفاف سازی کرد، اضافه کرد: اصحاب رسانه و خبرگزاری ها در این سال ها به خوبی توانستند نقش اساسی ایفا کنند و امید است همچنان در این عرصه فعال بوده و با قلم و بیان خود به روشنگری و شفاف سازی بپردازند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: خبرنگاران امروز با توجه به جنگ نرم دشمنان رسالت بزرگی بر دوش دارند همانطور که در طول بیش از 43 سال بعد از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی فعالیت کرده و به روشنگری پرداختند، امروز نیز باید در برابر توطئه ها و جنگ فرهنگی دشمنان ایستادگی کرده و با اطلاع رسانی صحیح و به موقع توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

 

سرهنگ کریمی در ادامه با اشاره به اینکه ما خبرنگارانی زیادی را داشتیم که در حوزه های مختلف به درجه رفیع شهادت رسیدند، ادامه داد: همه خبرنگاران باید رسالت خود را به درستی انجام دهند تا بتوانیم ایران اسلامی را به سر منزل مقصود و به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تکمیل یادمان های شهدا گفت: یادمان های شهدا به عنوان قطب و پایگاه فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و امسال باید سال پایانی تکمیل یادمان ها باشد.

 

 

کد خبر 1204460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha