خبرنگاران همواره صادقانه و بهنگام به انتشار اخبار می پردازند

حجت‌الاسلام قاضی با بیان اینکه خبرنگاران با اتکاء و اتخاذ به منشور اخلاقی، همواره صادقانه و بهنگام به انتشار اخبار و رویدادها می پردازند گفت: حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) روایت و خبرنگار کربلا بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان حجت‌الاسلام سید احمد قاضی  ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع)، در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار  گفت: امام سجاد(ع) راوی و خبرنگار کربلا بودند، اگر پیام رسانی امام زین العابدین(ع) نبود و خبررسانی به درستی انجام نمی‌شد، امروز از کربلا چیزی نمی‌دانستیم.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش ادامه داد: کار حضرت زینب(س)و امام سجاد(ع) در عرصه رسانه و خبرنگاری بر هیچ فردی پوشیده نیست. اگر ایشان از وقایع و اتفاقات کربلا نمی‌گفتند، اینک این مصیبت به درستی به ما و نسل آینده منتقل نمی‌شد.

 

وی با اشاره به روایتی از ائمه اطهار علیهم السلام، افزود: مبغوض‌ترین مردم فردیست که پیوسته خود را پیرو امامی بداند اما از سیره و عمل ایشان تقلید نکند و سعی در پیاده‌سازی خط مشی ایشان نداشته باشد و تنها به شعار عمل کند.

 

حجت‌الاسلام قاضی در ادامه به توجه ویژه به صحیفه سجادیه، زبور آل داود اشاره کرد و گفت: در کنار تدبر و اهتمام به قرآن و آموزه‌های آن و نهج‌البلاغه، لازم است تا این کتاب را که دربردارنده مطالبی است که سبک زندگی جامعه بشری را مشخص می‌کند، مورد توجه قرار گیرد و سیر در مفاهیم آن را در مطالعات روزانه خود بگنجاند چرا که این کتاب راهگشاست.


وی تصریح کرد: امیدوارم شما خبرنگاران و اصحاب رسانه با اتکاء و اتخاذ این منشور اخلاقی، همواره صادقانه و بهنگام به انتشار اخبار و رویدادها بپردازید.

 

بنابراین گزارش امروز ، ۱۹ مردادماه مراسم تجلیل از  تعدادی از اصحاب رسانه با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام  سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و حجت‌الاسلام بنیادی، معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.

کد خبر 1204480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha