«چرا» در آران و بیدگل وارد بازار نشر شد/ پاسخ به۲۱۳ پرسش ذهنی نوجوانان و جوانان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از انتشار یک عنوان کتاب در پاسخ به پرسش های ذهنی نوجوانان و جوانان در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: یک عنوان کتاب با موضوع اطلاعات عمومی و در پاسخ به پرسش های ذهنی نوجوانان و جوانان در آران و بیدگل منتشر شد.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این کتاب با عنوان «چرا» تالیف «محمد قدیری آرانی» در ۳۰۰ صفحه در قطع وزیری توسط انتشارات زینبیه چاپ شده است و به ارائه پاسخ های دقیق و کامل به چراهای درون ذهن نوجوانان و جوانان می پردازد.


ضابطی در خصوص اهمیت این پژوهش گفت: امروزه با توسعه و پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش داده هایی که روزانه از طریق فضای مجازی به ما می رسد، پرسش ها و شبهه های فراوانی ذهن انسان را درگیر می کند که اگر پاسخ جامع و درستی به آن ها داده نشود، خسارات روانی و اعتقادی فراوان و جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.



رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی در ادامه اظهار داشت: نفوذ رسانه ای دشمن در کشور بر تعدد شبهه های موجود افزوده و منجر به بروز انحرافات زیادی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان شده است، بر همین اساس انتشار این مجموعه در زمینه پاسخگویی به این شبهات و سوالات ضروری به نظر می رسد.



ضابطی افزود: نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا در خصوص مهم ترین و به روزترین سوالات که با کلیدواژه «چرا» قابل پرسش است، پاسخ جامع و قانع کننده ای ارائه کند.



دبیر انجمن کتابخانه های عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: این کتاب در ۵ بخش علمی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، دینی و اعتقادی به ۲۱۳ پرسش ذهنی نوجوانان و جوانان پاسخ می دهد که بخش عمده آن رفع شبهات و پاسخ پرسش های دینی و اعتقادی است.



ضابطی ادامه داد: سوالات و شبهات ارائه شده در این کتاب با نهایت حساسیت توسط نویسنده انتخاب، دسته بندی و موضوع بندی شده و در پاسخ به پرسش ها از منابع معتبر استفاده شده است.



وی افزود: علاقه مندان برای تهیه این کتاب در شهرستان آران و بیدگل می توانند به خیابان زینبیه، کوچه هفتم، انتشارات زینبیه مراجعه یا با شماره  ۰۹۱۳۹۹۹۸۶۳۹ تماس حاصل نمایند.



«محمد قدیری آرانی» فعال فرهنگی، خبر و رسانه و عضو کانون فرهنگی هنری زینبیه آران و بیدگل است که پیش از این هم کتابی به نام «کتاب شهر» با موضوع بانک مشاغل شهر آران و بیدگل تدوین کرده است./
 

کد خبر 1204569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha