عزم جدی همه دستگاه های اجرایی در اجرای قانون جوانی جمعیت در ورامین

جلسه کارگروه جوانی جمعیت و خانواده شهرستان ورامین تشکیل شد و در آن بر عزم جدی همه دستگاه های اجرایی در اجرای قانون جوانی جمعیت تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز جلسه کارگروه جوانی جمعیت و خانواده شهرستان ورامین به ریاست فرماندار شهرستان ورامین و با حضور روسای دستگاه های اجرایی و نهادها برگزار شد .

 

مجید درویشی  فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به تدوین و ابلاغ قانون جوانی جمعیت در سال جاری گفت : قانون جوانی جمعیت جزء معدود قوانینی است که به صورت کامل نوشته و تدوین شده است و سهم و نقش هر دستگاه به صورت شفاف مشخص و تعیین شده است .


 وی افزود : دستگاه های اجرایی در شهرستان ورامین باید  با عزم جدی در تکالیف قانونی که این قانون برای آنها مشخص کرده است را به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام دهند .


معاون استاندار تهران با برشمردن اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت و خانواده اظهار کرد : چه از لحاظ اقتصادی و نگاه بلند مدت جهت پیشرفت کشور و  چه از لحاظ نگاه دینی و مذهبی بویژه از منظر آماده سازی جهت تحقق  تمدن نوین اسلامی ،ضرورت داشتن نسلی جوان در آینده برای کشور را یک امر اجتناب ناپذیردانست و افزود این قانون با بستر هایی قانونی که آماده کرده در صورت اجرای موفق میتواند بسیاری از دغدغه های جامعه و باور های غلط رایج را پاسخ و فضای جامعه را در جهت بهبود رشد جمعیت تغییر دهد .


 وی در پایان  با برشمردن فرمایشات رهبری و تاکیدات ایشان در خصوص جبران عقب ماندگی و غفلت انجام پذیرفته در دهه های ۷۰و اوایل ۸۰ گفت : انتخاب یک شعار کلی وسراسری برای ایجاد گفتمان در بین مردم جهت بهبود شاخص رشد جمعیت از اقداماتی است که باید در سطح ملی انجام پذیرد .

کد خبر 1204605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha