رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت پررنگ داشته باشند/ پشتیبانی از ولایت امری ضروری است

سردار دامغانی با تأکید براینکه رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت پررنگ داشته باشند گفت: باید با اقناع افکار عمومی ملت را نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار «حمید دامغانی» در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه رسانه‌ها در جهاد تبیین مشارکت پررنگ داشته باشند گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها به این موضوع تاکید شده است و امروز دشمن در جنگ رسانه ای اذهان و قلوب مردم را هدف قرار داده و بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به تقارن روز خبرنگار و واقعه عاشورا، اشاره داشت واظهارکرد: رسانه‌ها با اقناع افکار عمومی ملت را نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار کنند.

 

وی با بیان اینکه حادثه عاشورا محصول تقابل خیر در برابر شر و پیروزی حق بر باطل بود گفت: جهاد در راه خدا و پشتیبانی از ولایت حادثه عاشورا را ماندگار کرد.

 

سردار دامغانی پشتیبانی از ولایت را تجلی عرفان توحیدی دانست وافزود: تبعیت از ولی رمز ماندگاری و رستگاری بوده و پشتیبانی از ولایت امری ضروری است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه فشار های اقتصادی امروز کشور نتیجه قرار گرفتن در مسیر درست بوده است اضافه کرد: مقاومت در برابر این فشارها نتیجه اش قرار گرفتن در مسیر درست اقتصادی و بهبودی ومشعیت به نفع مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز امیدواری همه بر تغییر شرایط و بهوبد اوضاع  است اظهارداشت:باید همه در هر پست و جایگاهی برای کمک به دولت در این شرایط وارد شده و فضا را برای ایجاد تغییر و بهبود وضعیت برای مردم فراهم کنیم.

 

سردار دامغانی افزود: نقش خبرنگاران در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت بوده زیرا دشمن با همه قوا به میدان جنگ رسانه ای و تبلیغی بر علیه ملت ایران به میدان آمده است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه رسالت اصلی شما خبرنگاران جهاد تبیین در شرایط حاضر بوده و امروز ما نیازمند کاری جهادی در حوزه بازگو کردن ظرفیت های و پیشرفت های کشور هستیم ادامه داد:جنگ رسانه ای امروز روایت کننده و هدایت کننده افکار عمومی مردم بوده و اصلی ترین کار شما امید آفرینی و ایجاد اعتماد است.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نسبت به نقش خود در جامعه احساس مسئولیت کنندافزود: با تولید آثار در تراز انقلاب اسلامی در استکبارستیزی مشارکت کنند.

 

سردار دامغانی فرهنگ عاشورایی را عامل حفظ بقای نظام جمهوری اسلامی تاکنون دانست وافزود: به برکت این فرهنگ و پای کاربودن مردم تاکنون از چالش های پیشروی نظام و انقلاب عبور کردیم و در حال حاضر نظام اسلامی در بهترین شرایط خود در طول سال های پس از انقلاب است.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه پیروزی های نظام اسلامی ایران یک امر خیالپردازانه نیست ادامه داد: از واقعیت میدانی و به اعتراف خود غربی ها نشات می گیرد.

 

وی قدرت آمریکا و اسرائیل را در آستانه فروپاشی دانست و افزود: امروز آمریکا و اسرائیل نه برای گسترش خود بلکه برای بقای خود تلاش می کنند و این موضوع به اعتراف خود اندیشکده های آنها نیز رسیده است.

 

سردار دامغانی فرار مفتضحانه سربازان آمریکایی را از افغانستان،و حضور بدون دستاورد بایدن را در منطقه خاورمیانه و عدم موفقیت اسرائیل در غزه را از عوامل نشان دهنده در آستانه افول بودن این استعمارگران دانست.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال جراحی اقتصادی و کوتاه‌کردن دست باندهای اخلال‌گر در نظام اقتصادی است اظهارداشت:با جراحی اقتصادی مشکلات  به زودی رفع شده و اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی نقشی مهم در گذر این دوره دارند.

 

وی با بیان اینکه طی ۲ سال آینده اقتصاد کشور بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به پویایی در حد انتظار خواهد رسید و مشکلات حل می شود اضافه کرد: برخی افراد سودجو طی سال‌های گذشته که مردم دچار فشار اقتصادی بودند به دنبال منفعت بودند و دولت سیزدهم کوتاه‌کردن دست این افراد و  از بین بردن رانت‌ها را با جراحی اقتصادی دنبال می‌کند.

 

سردار دامغانی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته به دنبال ضربه به  کشور هستند و فرهنگ عاشورایی و قدرت ایمان و اعتقاد رمز پیروزی کشور در خنثی‌سازی دسیسه دشمنان در طی این سال‌ها است‌.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای از اقتدار رسیده که این عزت خار چشم دشمنان است و دشمنان در جنگ امروز در تلاش برای بقا هستند و نابودی خود را نزدیک می‌بینند.

 

وی با اشاره به صدمات اقتصادی در کشور و مشکلاتی که مردم متحمل هستند،اظهارداشت: مردم به دلیل دسیسه‌های دشمنان و مشکلات در تنگنا هستند اما کشور با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در حال عبور از گردنه مشکلات است.

 

دامغانی با بیان اینکه عدم تلاش برای جبهه حق، همراهی با جبهه باطل محسوب می‌شود افزود: باید هر فرد در جایگاه خودش برای زنده‌نگهداشتن واقعه عاشورا ایفای نقش کند.

 

همایش روز خبرنگار با عنوان« حماسه حسینی و رسالت زینبی در عرصه جهاد تبیین» برگزار شد.

کد خبر 1204634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha