وزیر آموزش و پرورش با خانواده دو شهید دانش آموز در بم دیدار و از مدارس روستایی بازدید کرد

وزی آموزش و پرورش در سفر به شهرستان بم با خانواده شهیدان جهان آبادیان دیدار و از مدارس کانکسی روستای پشترود بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان؛ دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، پنجشنبه  ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ در جریان سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کرمان به عنوان نماینده هیئت دولت وارد شهرستان بم شد و بعد از عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا، با خانواده شهیدان غلامرضا و حسن جهان آبادیان دیدار کرد.

 

 

وی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل نورانی خانواده این شهیدان  والامقام و شهرستان بم، وی سلام رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت را به خانواده شهیدان جهان آبادیان ابلاغ کرد و گفت: اراده دولت مردمی خدمت به مردم است و امیدوارم با پشتوانه مردم به این هدف دست یابیم.

 

 

نوری با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و زحمات آنان را حفظ کنیم، یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خط شهیدان عنوان کرد.

 

 

وزیر آموزش و پرورش همچنین در سفر به شهرستان بم از مدرسه تمام کانکسی پسرانه متوسطه دوم نظری و فنی و حرفه ای و کاردانش تمام کانکسی امام مهدی (عج) روستای پشترود با 126 دانش آموز و هنرجو دیدن کرد.
 

 

وی از مدرسه دخترانه متوسطه دوم نظری و فنی و حرفه ای و کاردانش تمام کانکسی 6 کلاسه 15 خرداد این روستا که 106 دانش آموز و هنرجو را تحت پوشش دارد نیز بازدید کرد.

 


 
وزیر آموزش و پرورش ضمن ارتباط تلفنی با رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورگفت: ساخت این مدارس پس از سفر و تخصیص اعتبار لازم آغاز می شود.

 


نوری همچنین بر تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش تاکید کرد.

 

کد خبر 1204637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha