پیش ثبت نام بیش از  ٢٠ هزار  گلستانی برای پیاده روی اربعین حسینی/ فردا آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سماح

میرقاسم پور از پیش ثبت نام ٢٠ هزار و ۲۰۰ نفر برای پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۲۰۰ نفر از استان گلستان برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: با توجه به تمدید صورت گرفته، مشتاقان شرکت در این راهپیمایی عظیم تا فردا (جمعه ٢١ مرداد) مهلت دارند وارد سامانه سماح شوند و پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: برای پیش ثبت نام شرکت در پیاده روی اربعین حسینی نیاز به گذرنامه نیست و زائران برای ثبت نام قطعی باید شماره گذرنامه خود را ثبت کنند.

 

میرقاسم پور اظهارداشت: با هماهنگی های صورت گرفته، گذرنامه زائران کمتر از یک هفته صادر خواهد شد.

 

وی گفت: ثبت نام قطعی زائران در این سامانه نیز از روز (شنبه ٢٢ مرداد) آغاز می شود و ثبت نام کنندگان می توانند ثبت نام خود را قطی کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: زائران اربعین حسینی از اول ماه صفر و شهریورماه به عنوان زائ آن اربعین حسینی وارد نجف می شوند و ٣١ شهریور هم از اربعین بر می گردند.

 

وی با بیان در سال گذشته اعزام های اربعین ١۵ روز قبل از اربعین آغاز می شد، گفت: امسال اعزام ها ٢٠ روز قبل از اربعین آغاز می شود تا زائران مشکلی برای رفت و برگشت نداشته باشند.

میرقاسم پور به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: ثبت نام خودشان را به صورت گروهی انجام دهند و تا به صورت اتوبوسی اعزام شوند. 

 

وی گفت: مدیران کاروان ها نیز کاروان ها را در این مسیرها همراهی می‌کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه ٣٩ دفتر زیارتی فعال استان برای پیش ثبت نام زائران دایر هستند، افزود: کسانی که نمی توانند وارد سامانه شوند به این دفاتر مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 1204716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha