بسیج رسانه، پذیرای تمام رسانه‌های فعال در استان کردستان است

رشیدی گفت: بسیج رسانه به عنوان یک تشکل مردمی و فراجناحی ظرفیت بی‌بدیل برای بیان مطالبات، انعکاس مشکلات مردم و کمک به ارتقاء سواد رسانه‌ای در میان آحاد جامعه بوده و در این راه پذیرای تمام رسانه‌های فعال در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت رشیدی مسئول بسیج رسانه استان کردستان گفت: بسیج رسانه به عنوان یک تشکل مردمی و فراجناحی ظرفیت بی بدیل برای بیان مطالبات، انعکاس مشکلات مردم و کمک به ارتقاء سواد رسانه ای در میان آحاد جامعه بوده و در این راه پذیرایی تمام رسانه های فعال در استان است.

 

 

 

وی با اشاره به رویکرد سازمان بسیج و رسانه در جذب حداکثری رسانه‌های استان در این سازمان در راستای تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای ایجاد و روحیه کارآفرینی و معرفی خدمات و دستاوردهای نظام و دولت، اظهار کرد: بسیج رسانه به عنوان یک تشکل مردمی و فراجناحی ظرفیت بی‌بدیل برای بیان مطالبات، انعکاس مشکلات مردم و کمک به ارتقاء سواد رسانه‌ای در میان آحاد جامعه بوده و در این راه پذیرایی تمام رسانه‌های فعال در استان است.

 

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین، افزود: رسالت رسانه‌های استان کردستان روایت درست، دقیق و به موقع از خبرها و حوادث است.

 

 

مسئول بسیج رسانه استان کردستان، سازمان بسیج رسانه بیانیه موهن و توهین آمیز یکی از سران فتنه در اهانت به مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج حسین همدانی را محکوم کرد و خواستار اعلام انزجار و برائت تمام مسئولین در این خصوص شد.

کد خبر 1204743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha