خبرنگاری امر اعتقادی و عقیدتی است

سردار کشاورز با بیان اینکه خبرنگاری امر اعتقادی و عقیدتی است گفت: اصحاب رسانه با انعکاس اخبار امیدآفرین به جامعه در برابر شیطنت‌ها و انحراف در خبری رسانه‌های بیگانه و معاند نفش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار یدالله کشاورز» امروز (پنج شنبه ۲۰ مرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، خبرنگاران را یکی از عوامل پیشران و پیشرو در حوزه نشر توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: کار خبرنگاران باعث بازدارندگی دشمن و پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی می‌ شود.

 

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام جعفر صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه حوزه رسانه مخاطب بسیار زیادی دارد و می‌تواند نقش مهمی در بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام داشته باشد افزود: نقش رسانه به ویژه در فضای مجازی که بسیار پرمخاطب است و در دورافتاده‌ترین نقطه به اخبار رسانه ها دسترسی دارند بسیار حساس و حائز اهمیت است.

 

وی برد گفتاری و عملیاتی وسیع و فرامرزی را از دیگر مزیت های رسانه ها به دلیل پر مخاطب بودن آنها و ارتباط با انواع قشرها دانست و تصریح کرد: خبرنگار تراز انقلاب اسلامی باید قادر باشد که به تهدیدات دشمنان در حوزه رسانه ای علیه جمهوری اسلامی پاسخ محکم و کوبنده بدهد.

 

سردار کشاورز با بیان اینکه خبرنگاران سربازان مقابله با تهدیدات جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن هستند اضافه کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم و در خط مقدم جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند. 

 

وی اذعان کرد: خبرنگاری امر اعتقادی و عقیدتی است و اصحاب رسانه با انعکاس اخبار امیدآفرین به جامعه در برابر شیطنت‌ها و انحراف در خبری رسانه‌های بیگانه و معاند نفش مهمی دارند.

 

فرمانده تیپ ۳۹ عملیاتی امام جعفر صادق (ع) بوشهر همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به فعالیت های این یگان نیز ابراز کرد: مراقبت مرزی، جلوگیری از ورود کالای قاچاق، سلاح و مهمات در اروندرود از برنامه‌های این تیپ بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: طی ۲ سال اخیر در حوزه کشفیات سلاح و مهمات، مواد مخدر، قاچاق انسان، قاچاق احشام، مواد غذایی و پرنده موفقیت خوبی به عمل آمده است.

 

سردار کشاورز بهترین و بالاترین هدیه در این خط مرزی را برقراری امنیت عنوان کرد و ادامه داد: امنیت خط قرمز ما است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی دیگر از وظایف این یگان را محرومیت زدایی و کمک به معیشت مرزداران برشمرد و بیان کرد: این یگان در حد وسع و توان بسته‌های معیشتی را بین مردم نیازمند توزیع و در کنار آن لایروبی انهار منطقه را نیز در دستور کار قرار داده است.

 

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام جعفر صادق(ع) استان بوشهر همچنین از توزیع یک هزار جفت کفش در میان نیازمندان شهرستان های آبادان و خرمشهر خبر داد و یاد آور شد: در بحث نهضت آبرسانی به زودی نیروی زمینی سپاه، رزمایش محرومیت زدایی را در مناطق نوآباد، اروندکنار آبادان اجرا خواهد کرد.

 

کد خبر 1204752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha