لرستان دارای ۸۴۳ آزاده شاغل و بازنشسته است

:حجت الاسلام هاشمی، به آمار ایثارگران در استان لرستان اشاره کرد و گفت: لرستان دارای ۸۴۳ آزاده شاغل و بازنشسته است که بیشترین آمار متعلق به خرم آباد و بروجرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، حجت الاسلام  هبت اله هاشمی، در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادن استان لرستان اظهارداشت: بحث ورود آزدگان امری مهم در بحث ترویج است. 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: آزادگان در کشور ذخیره ای خاص هستند و به عنوان الماس های درخشان از آنان یاد می شود. 


وی عنوان کرد: در استان ۸۴۳نفر از آزادگان شاغل و بازنشسته هستند و  خرم آباد با ۲۷۱ نفر و بروجرد با ۲۱۰ نفر بیشترین آمار آزادگان را دارا هستند.  


حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: حضور تمامی دستگاه های اجرایی در بحث تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته ضروری است . 


وی اختصاص خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته و هفته آینده به آزادگان و استفاده از ظرفیت های بنیاد شهید و حفظ آثار در این راستا را ضروری خواند. 


حجت الاسلام هاشمی در زمینه بحث شورای ترویج خاطرنشان کرد: جلسات اداری که در دستگاه های اجرایی برگزار می شود،  هر دستگاه به نام شهید همان اداره و یا شهدایی که وابسته به آن اداره هستند، برگزار شود و این فرهنگ در استان نهادینه شود. 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: وصیت نامه شهدا از مجموعه دستگاه های اجرایی  نیز جمع آوری و به عنوان کتاب چاپ خواهد شد که به عنوان آثار ماندگار ثبت شوند.

کد خبر 1204757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha