توسعه خراسان شمالی بدون پیگیری مسئولان دست یافتنی نیست

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه توسعه خراسان شمالی بدون پیگیری مسئولان دست یافتنی نیست، گفت: اعتبارات خوبی به استان اختصاص یافته و اگر مسئولان این مصوبات را جذب کنند به طور یقین مشکلات مردم به حداقل می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (21 مردادماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی به برگزاری مراسم محرم اشاره کرد.

 

امام جمعه بجنورد به بمب‌گذاری های اخیر به ویژه روز عاشورا در برخی از کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: مسوولان آن کشورها باید پاسخگو باشند چرا که امنیت عزاداران حسینی را تامین نکرده اند.

 

وی با اشاره به مشکلات پیش روی استان، اظهارکرد: مسئولان مربوطه باید مشکلات و نیازهای خراسان شمالی را شناسایی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: مسئولان باید رفع این مشکلات و موانع اقتصادی را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.

 

وی به برخی از طرح ها و پروژه های ناتمام استان اشاره کرد و افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بجنورد از جمله طرح هایی است که به دلیل عدم توجه بعضی مسئولان این طرح رها شده است.

 

حجت الاسلام نوری در ادامه به بیمارستان راز اشاره کرد و گفت: احداث این بیمارستان در گذشته انجام شد و ضرورت دارد تا رسییدگی بیشتری به این بیمارستان شود.

 

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی، گفت: اکنون این مصوبات به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده است و باید برای احیای طرح های نیمه تمام تلاش کرد.

 

وی افزود: اکنون اعتبارات خوبی به استان اختصاص یافته است و توسعه بدون پیگیری مسئولان دست یافتنی نیست و مسئولان اگر این مصوبات را جذب کنند به طور یقین مشکلات مردم به حداقل می رسد.

 

 

کد خبر 1204861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha