پرتاب ماهواره ایران از مصادیق بارز «ما می‌توانیم» است

حجت‌الاسلام موسوی فرد پرتاب ماهواره اخیر را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و از مصادیق بارز «ما می‌توانیم» در این سال‌های اعمال تحریم‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (جمعه ۲۱ مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، یکی از مولفه‌های قدرت هر کشوری را جمعیت آن کشور دانست و اظهار کرد: در کنار جنگ اقتصادی و فرهنگی، یکی از اجزای جنگ ترکیبی که دشمن سالیان است آن را دنبال می‌کند، جنگ جمعیتی است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به لزوم فرزندآوری و افزایش جمعیت افزود: ازدواج هسته اولیه ایجاد خانواده و سنگ بنای جامعه انسانی و تجلی متعالی‌ترین ارزش‌هاست که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

 

وی اضافه کرد: امروزه متاسفانه سبک زندگی تغییر کرده و جوانان یا تن به ازدواج نمی‌دهند یا اگر ازدواج کنند در حد تراز و نیاز اقدام به فرزندآوری نمی‌کنند.

 

امام جمعه اهواز کمالات معنوی، امنیت و آرامش خاطر، تولید نسل، سلامت و امنیت اجتماعی، عفت و دوری از گناه، تقویت و تثبیت صفات جنسی و رشد و شکوفایی استعدادها را از آثار تربیتی، روانشناختی و اجتماعی ازدواج عنوان کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پرتاب ماهواره اخیر را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و از مصادیق بارز «ما می‌توانیم» در این سال‌های اعمال تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پیام‌های این دستاورد بزرگ دست‌یابی ایران اسلامی به فناوری راهبردی مانند فناوری حضور در فضا آن هم در سخت‌ترین شرایط و فشارهای تحریم‌هاست.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد همچنین با اشاره به افتخارات محور مقاومت یاد آور شد: پیروزی سه روزه مقاومت فلسطین یک بار دیگر شکست مفتضحانه‌ای بر مستکبران عالم تحمیل کرد؛ آنها دائما تبلیغ و ادعا می‌کردند که سیستمی دارند که قبل از اینکه موشک از موشک‌انداز شلیک شود، آن را نابود خواهند کرد اما می‌بینیم هر کجا مقاومت اراده کرد آنجا را خاکستر کرد.

 

کد خبر 1204867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha