خواسته اصلی مردم و مسئولان رفع مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه خواسته اصلی مردم و مسئولان رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است، گفت: مسیر عبور از مشکلات با تلاش شبانه روزی مسئولان و صبوری و همراهی مردم به وقوع می پیوندد و ایران باید با سربلندی و عزت به خواسته های خود برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 21 مرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سیلاب های اخیر در استان، گفت: در حوادث سیل اخیر شاهد حضور فعال مسئولین و گروه های مختلف جهادی بودیم که به یاری آسیب دیدگان شتافتند هرچند خسارت های آنان باید جبران شود.

 

امام جمعه موقت شهرکرد به مشکلات اخیر آبرسانی در شهرکرد و برخی از شهرهای استان اشاره کرد و افزود: گِل آلود شدن آب کوهرنگ در پی سیلاب ها موجب افزایش آلودگی و قطع آب شهرهای مرکز استان شد که مسئولان در تلاش برای رفع این مشکل هستند.

 

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه مسئولان برای جبران آبرسانی از چاه های کشاورزی آبرسانی را انجام دادند اما تا رفع کامل مشکل آب به زمان نیاز است، اظهار کرد: مردم نیز در این شرایط باید با صرفه جویی در مصرف آب امکان استفاده دیگر شهروندان را نیز فراهم کنند.

 

وی به مذاکرات برای انعقاد تفاهم نامه برجام اشاره کرد و ادامه داد: این تفاهم نامه را طرف های غربی آماده کرده اند و می خواهند ایران را در عمل انجام شده قرار دهند و دیگر کشورها را علیه ایران تحریک کنند لذا مسئولان کشور باید هوشیار باشند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با تأکید بر اینکه خواسته اصلی مردم و مسئولان رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: مسیر عبور از مشکلات با تلاش شبانه روزی مسئولان و صبوری و همراهی مردم به وقوع می پیوندد و ایران باید با سربلندی و عزت به خواسته های خود برسد.

 

کد خبر 1204870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha