آغاز مرحله تزریق دوز یادآور واکسن کرونا ویژه فرهنگیان آران وبیدگل

مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آران و بیدگل از آغاز مرحله تزریق دوز یادآور واکسن کرونا ویژه فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

دکتر اعظم باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی مراسمی با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش وپرورش شهرستان آران و بیدگل در مدرسه شهیدان جندقیان تزریق واکسن کوئید ۱۹ برای جامعه بزرگ فرهنگیان آغاز شد.

 

مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آران و بیدگل افزود: هنوز تزریق واکسن‌، رعایت فاصله و زدن ماسک به ویژه در اجتماعات تنها روش پیشگیری و یا کاهش ابتلاء و مهار انتشار بیماری کروناست.

 

باقری ادامه داد: با توجه به تجربه خوب سال گذشته و شرایط پیک فعلی بیماری به فرهنگیان توصیه می شود تا با تزریق دوز یادآور در فرصت باقی مانده و حداقل تا دو هفته قبل از مهرماه ایمنی خوبی نسبت به بیماری کسب کرده و به استقبال بازگشایی مدارس برویم.


دکتر مشرقی مدیررآموزش وپرورش شهرستان آران و بیدگل هم با تقدیر از جامعه بهداشت و درمان کشور و مدافعان سلامت که روزهای بسیار سخت و نفس گیری را طی ۳۰ ماه گذشته متحمل شدند بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و درمانی و تزریق مرحله سوم و چهارم و همچنین دوز یادآور واکسن کوید۱۹ تاکید کرد.

 

در حاشیه این جلسه، ایستگاه سیار واکسیناسیون دائر شد و جمعی از مدیران و فرهنگیان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

کد خبر 1204918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha