برپایی موکب کانون امامزاده عبد الله ملایر در ایام محرم

حبیبیان گفت: در ایام محرم موکب امامزاده عبد الله در ملایر پذیرایی از عزادران حسینی و توزیع نذورات را جهت رفاه حال عزاداران انجام داد.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر در حوزه‌های مختلف فعالیت های خود را در طی سال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر افزود: همزمان با ایام ماه محرم و شهادت حضرت سید الشهدا (ع) برنامه عزاداری و پخش نذورات توسط کانون انجام شد که این برنامه ها در ماه صفر نیز ادامه دارد.

 

وی  با بیان اینکه هر شب بعد از نماز جماعت در مسجد امام زاده عبد الله پخش روضه و مراسم عزاداری انجام می‌شود گفت:  همچنین در این ایام موکب امامزاده عبد الله از  ابتدای ماه محرم برپا شد.

 

حبیبیان پذیرایی از عزادران حسینی و توزیع نذورات را از برنامه های این موکب برشمرد و گفت: در مناسبت اربعین و 28 صفر نیز برپایی این موکب را خواهیم داشت.

 

 وی اضافه کرد: برگزاری ختم زیارت عاشورا،صلوات و ختم قرآن و... توسط اعضا نیز از برنامه های این کانون در ایام ماه محرم و صفر است.

 

حبیبیان افزود: کانون فرهنگی هنری امام زاده عبد الله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

 

کد خبر 1204924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha