جمع آوری ۱۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی در چهارماهه امسال

صالحی با اشاره به جمع‌آوری ۱۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی در چهارماهه گذشته از سال جاری افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: در سطح استان زنجان 200 هزار خیر در قالب حامیان طرح اکرام ایتام، مودیان زکات، مشترکین صدقات و امداد یاران مراکز نیکوکاری  و خیرین با کمیته امداد همکاری می‌‍کنند.

 

روح اله صالحی با اشاره به جمع‌آوری 110 میلیارد تومان کمک مردمی در چهارماهه گذشته از سال جاری افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 درصد افزایش دارد.

 

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از 29 هزار خانوار و ارائه 27 هزار خدمت از طریق مراجعه نیازمندان به مراکز نیکوکاری اضافه کرد: تلاش می کنیم با بهره گیری مناسب از ظرفیت های مردمی هم افزایی لازم در تامین منابع شکل گرفته و خدمات قابل توجهی به خانواده های عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند ارائه شود.

 

این مسئول به فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ نیکوی قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: خدمات این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت شکل‌گرفته که بخشی از آن به صورت معوض واز طریق صندوق امداد ولایت انجام می شود.

 

صالحی افزود: براساس آمارهای موجود بیش از 13 میلیارد و 950میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، درمان، اشتغال، آموزش کسب‌وکار، فرهنگی و تحصیلی، مسکن و ودیعه مسکن و خدمات عمرانی از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت‌شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه خیران می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در ارائه خدمات معوض به خانواده های نیازمند و ترویج سنت حسنه قرض الحسنه مشارکت کنند، افزود: خیران نیک اندیش می توانند با افتتاح حساب نزد صندوق امداد ولایت در گره گشایی مشکلات نیازمندان کمیته امداد را یاری کرده و در قالب طرح قرض ماندگار و سپرده خیران در برنامه های اجرایی این نهاد مشارکت کنند.

کد خبر 1204957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha