فعالیت مجدد ایستگاه نقاشی به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در پارک مجاور مسجد راه اندازی شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بعد از وقفه ای چند هفته ای به مناسبت ایام محرم، فعالیت ایستگاه نقاشی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» از سر گرفته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این ایستگاه نقاشی که هر هفته توسط بچه های مسجد راه اندازی می شود جمعه 20 مرداد نیز در پارک مجاور مسجد برپا شد.

 

وی بیان کرد: ایستگاه نقاشی ویژه کودکان بوده و دانش آموزان مقطع ابتدایی با حضور در این ایستگاه، ساعتی از تفریح خود در پارک را به نقاشی کردن می پردازند.

 

حضوری عنوان کرد: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» و از ابتدای تابستان هر هفته جمعه شب ها، ایستگاه نقاشی در پارک «لاله» برپا شده و کودکان و خردسالان می توانند با مراجعه به آن از خدمات این ایستگاه بهره مند شوند.

 

وی به ساعت فعالیت این ایستگاه اشاره کرد و اظهار داشت: ایستگاه نقاشی این کانون هر هفته بعد از اقامه نماز مغرب و عشا فعالیت خود را آغاز می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان گفت: جذب کودکان و نوجوانان به سمت برنامه های مذهبی و گرایش به سوی مسجد از اهداف این کانون فرهنگی هنری بوده که فصل تابستان فرصت مناسبی برای این مهم است.

کد خبر 1204969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha