۱۰ پروژه گردشگری اردبیل در هفته دولت افتتاح می‌شوند

فلاحی گفت: ۱۰ پروژه گردشگری استان اردبیل همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند و چهار پروژه نیز آماده شروع عملیات اجرایی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، «نادر فلاحی» گفت: 10 پروژه گردشگری در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل به پایان عملیات اجرایی خود رسیده‌اند و همزمان با هفته دولت آماده بهره‌برداری هستند.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: این 10 پروژه با سرمایه ای بالغ بر 657 میلیارد تومان توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی احداث شده و 177 نفر اشتغال‌زایی دارد که ظرفیت مهمی به تاسیسات گردشگری استان اضافه می کند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد:‌ چهار پروژه نیز آماده آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت سال 1401 هستند که سرمایه گذاری بیش از 194 میلیارد تومانی و اشتغال 110 نفری برای آنها پیش بینی شده است.

 

فلاحی ادامه داد:‌ هتل پنج ستاره یاکاموز در شهر اردبیل، فاز پذیرایی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان بیله سوار، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان کوثر، هتل آپارتمان در شهرستان خلخال و اردوگاه و محوطه های گردشگری پیست اسکی اوجور در سرعین از جمله پروژه های قابل افتتاح هستند.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اعلام داشت:‌ همچنین پنج پروژه در شهرستان مشگین شهر از جمله هتل آپارتمان 2 ستاره، اقامتگاه بومگردی، واحد پذیرایی منفرد بین راهی، فاز اقامتی یک مجتمع گردشگری و فاز اقامتی و پذیرایی و تله سیژ مرکز تفریحی شابیل سایر پروژه‌های قابل افتتاح است.

کد خبر 1205104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha