فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت

روزبه از اعلام فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

«بابک روزبه» با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت و دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است و باید در بخش های مختلف به این مهم پرداخته شود.


مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اعلام فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت، افزود: مهلت ارسال آثار مرحله استان تا 31 شهریور ماه 1401 است.


وی ادامه داد: این کنگره سراسری در بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی(کشورهای محور مقاومت) ، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و شعر دفاع مقدس و نقش زنان برگزار می شود.


روزبه اضافه کرد: شرکت کنندگان در این کنگره می توانند آثار خود را به ایمیل markaziadabiyatbonyad@gmail.com و یا پیام رسان واتس آپ به شماره 09129780277 و 09100617808 ارسال کنند.

 

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به شرایط ارسال آثار، اضافه کرد: آثار ارسالی در هیچ کتاب یا مجموعه ای به چاپ نرسیده باشد، آثار در قالب فایل Word و pdf باشد و مشخصات دقیق صاحب اثر شامل تلفن همراه، ایمیل، آدرس و کد پستی در اثر درج شده باشد.

 

وی ادامه داد: آدرس دبیرخانه استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت اراک، خیابان قائم مقام، میدان مقاومت، خیابان موزه، اداره کل حف آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی است.

کد خبر 1205166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha