بسته های حمایتی ویژه به فعالان گروه های مختلف حوزه فرهنگ و هنر و رسانه تعلق می گیرد/کانون های مساجد بازوان دولت مردمی هستند

اسماعیلی گفت: بسته های حمایتی ویژه ای متناسب با فعالیت حوزه های مختلف در نظر داریم که در سال جاری به فعالان گروه ها مختلف تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد مهدی اسماعیلی » در دیدار با استاندار هرمزگان، بر حمایت از توسعه سخت افزاری و نرم افزاری عادلانه حوزه فرهنگ و هنر در استان ها تاکید و اظهار کرد: هرمزگان را بویژه در بخش اجرای مصوبات سفر دیماه ریاست محترم جمهوری در خصوص پروژه تالار مرکزی حمایت خواهیم کرد.

 

وی همچنین درباره پیشنهادات مطرح شده از سوی استاندار در مسیر حمایت از فعالان حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و علوم قرآنی، افزود: بسته های حمایتی ویژه ای متناسب با فعالیت حوزه های مختلف در نظر داریم که در سال جاری به فعالان گروه ها مختلف تعلق خواهد گرفت. 

 

کانون های مساجد ظرفیت بازوان دولت مردمی به شمار می روند

 

« مهدی دوستی »، استاندار هرمزگان نیز در این دیدار درباره مجتمع های فرهنگی هنری روستایی و مردمی کردن آنها به منظور ایجاد پویایی بیشتر با مشارکت مردم بویژه جوانان خلاق و با استعداد هرمزگان با دکتر اسماعیلی سخن گفت.

 

وی افزود: خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ظرفیت بی بدیل انقلاب و بازوان توانمند دولت مردمی هستند.

 

گفتنی است دکتر محمدمهدی اسماعیلی که در سفر استانی رئیس جمهورمحترم به استان کرمان و شهر جیرفت شرکت داشت شب گذشته از فرودگاه بندرعباس به تهران بازگشت.

 

 

کد خبر 1205219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha