خبرنگاران جدای از انعکاس اقدامات، مشاور شورا و شهرداری باشند

میمنت‌آبادی گفت: شهرداری عرصه فوق العاده وسیع و پرکاری است لذا خبرنگاران باید جدای از انعکاس اقدامات، به عنوان یک مشاور در کنار شورا و شهرداری باشند

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فرهاد میمنت‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج شنبه شب ۲۲ مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: هر قیام و انقلاب دو چهره و دو نماد دارد یکی خون و یکی پیام است.


وی خاطرنشان کرد: برای هر انقلابی عده‌ای باید خون بدهند و عده‌ای برای زنده ماندن و گم نشدن آن خون باید پیام رسان باشند.


وی به نقش مهم حضرت زینب در قیام عاشورایی امام حسین(ع) گریزی زد و گفت: اگر به واسطه پیام رسانی جامع و ارزشمند حضرت زینب نبود قیام عاشورا در کربلا خاموش می شد و اثری از آن باقی نمی‌ماند.


وی تصریح کرد: جایگاه خبرنگار یک جایگاه ویژه‌ای است اگر از بعد اعتقادی به موضوع نگاه کنیم خداوند پیامبران را به عنوان پیغامبر در راستای رشد جامع بشریت بر جامعه بشری فرستاده است.


وی با عنوان اینکه توسعه در ابعاد مختلف دسترنج خبرنگار است، گفت: مهندسی افکار عمومی توسط رسانه انجام می‌شود و موتور محرکه جامعه اصحاب رسانه هستند.


وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد خبرنگاران و رسالت اصحاب رسانه گریزی زد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند وظیفه خبرنگار ثبت لحظه‌هاست.


وی خبرنگاری را یکی از سخت‌ترین و پرمشقت‌ترین مشاغل و خبرنگار از مظلوم ترین اقشار جامعه است.


وی به حضور همیشه در عرصه خبرنگاران گریزی زد و گفت: خبرنگاران در تمام شرایط سخت حضور و تمام توان خود را برای فراهم کردن بسترهای توسعه بکار می‌بندند.


وی اضافه کرد: دست شهردار را برای خدمت رسانی به مردم نجیب سنندج در ابعاد مختلف باز گذاشته ایم و در این دوره از فعالیت اعضای شورای ششم تمام مصوبات شهرداری با رای قاطع تصویب می‌شود.


میمنت آبادی عنوان کرد: حوزه شهرداری و شورای شهر حوزه وسیعی است و پیشانی خدمت رسانی نظام به مردم، شهرداری است.


به گفته وی، شهرداری عرصه فوق العاده وسیع و پرکاری است که خبرنگاران باید جدای از انعکاس اقدامات، به عنوان یک مشاور در کنار شورا و شهرداری باشند.


وی اضافه کرد: حضور شهردار فعلی سنندج که چهار دوره تجربه شورای را در کارنامه دارد برای  شورای شهر حیثیتی می دانیم و تمام قد در کنار شهردار سنندج هستیم.


وی با بیان اینکه شهروندان شهر فرهنگی سنندج سزاوار بهترین خدمات در تمام حوزه ها هستند، گفت: مشکلات مختلف در حوزه ترافیک داریم که برنامه‌های مختلفی برای رفع آن در دست اقدام است.


به گفته وی، توسعه فضاهای رفاهی، تفریحی و ورزشی و ایجاد بسترهای لازم برای خدمات هرچه بیشتر به شهروندان به عنوان یک اصل مهم در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری سنندج مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 1205262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha