سه اثر جوان آران و بیدگلی منتخب جشنواره فیکنووا اسپانیا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از انتخاب سه اثر کارگردان جوان آران و بیدگلی به عنوان آثار منتخب نهمین جشنواره فیکنووا اسپانیا خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سه فیلم کوتاه «ملاقات آخر» «بخشش» و «معلم» از ساخته های «محمد مهدی فکریان» کارگردان جوان شهرستان آران و بیدگل به عنوان آثار منتخب نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فیکنووا اسپانیا معرفی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این جشنواره به صورت مستقل و با هدف حمایت و نشر  آثاری که با موضوع ضد خشونت به دنبال ساختن جهانی بهتر هستند، برگزار می شود. 

 

ضابطی ادامه داد: بر اساس سیاست های جشنواره، معیارهای انتخاب فیلم‌ها بدین صورت است که آن ها راه حلی بدون خشونت یا انتقال مثبت وضعیت ارائه دهند و آینده را به عنوان نمونه‌ای الهام‌بخش نشان ‌دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد:  این سه فیلم در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فیکنووا اسپانیا (FICNOVA) به نمایش در خواهند آمد.

 

ضابطی خاطر نشان کرد: محمدمهدی فکریان کارگردان، محسن مشرقی تهیه کننده و علی ظاهری از عوامل مشترک ساخت این سه اثر هستند.

 

محمد مهدی فکریان کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه کاروان تحصیلکرده رشته کارگردانی مستند از دانشگاه صدا و سیما تهران است و از جمله افتخارات وی کسب مقام بهترین فیلم از جشنواره بین المللی مقاومت، جایزه ویژه جشنواره کودک و نوجوانان اصفهان، بهترین مستند جشنواره کینوسمنا کرواسی، بهترین اثر جشنواره صنعتی فردا و بهترین اثر تجربی جنشواره بین المللی پرواز است.

 

وی همچنین فیلم کوتاه «مطلع فجر» ،«معلم»، «ملاقات آخر»، «تلفنی»، «هم‌ولایتی»، «ولیمه»، «مسیر، «هم‌سایه»، «دیالیز» و نماهنگ «آغوش امن» اثر رضا صادقی، نماهنگ «مهر مادر» اثر صابر خراسانی و را کارگردانی کرده و در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

 

کد خبر 1205298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha