برنامه های دهه «ترویج معارف نماز» در استان اردبیل اعلام شد

عبدی گفت: ۲۱ مردادماه سالروز تاسیس ستاد اقامه نماز تا ۳۰ مرداد ماه روز جهانی مسجد به عنوان دهه «ترویج معارف نماز» نامگذاری شده و ویژه برنامه های متنوعی در حوزه نماز طی این دهه در استان انجام خواهد شد.

«الله شکر عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 21 مردادماه سالروز تاسیس ستاد اقامه نماز تا 30 مرداد ماه روز جهانی مسجد به عنوان دهه «ترویج معارف نماز» نامگذاری شده و ویژه برنامه های متنوعی در حوزه نماز طی این دهه در استان انجام خواهد شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل تصریح کرد: امسال روز 21 مرداد با عنوان قیام امام حسین (ع) و اقامه نماز، روز 22 مرداد با عنوان خانواده و اقامه نماز، روز 23 مرداد با عنوان مدرسه، دانشگاه، صدا و سیما و رسانه و اقامه نماز، روز 24 مرداد با عنوان بازار، کارخانه و اقامه نماز، روز 25 مرداد با عنوان نماز و مسجد، گام دوم و تمدن نوین اسلامی، روز 26 مرداد با عنوان حوزه علمیه و امام جماعت و ترویج معارف نماز، روز 27 مرداد ماه با عنوان نماز و ورزش و جوانان، روز 28 مردادماه با عنوان نماز جمعه و فرهنگ انقلاب اسلامی و حکومت جهانی واحد، روز 29 مرداد با عنوان نماز، مدرسه مکارم اخلاق و تکریم فعالان اقامه نماز و روز 30 مرداد با عنوان مسجد و اقامه نماز و انتظار فرج نامگذاری شده است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: ویژه برنامه های متنوعی بر ترویج فرهنگ نماز در بین آحاد جامعه در استان پیش بینی شده است که همزمان با این دهه اجرا خواهد شد.

 

عبدی افزود: برگزاری نشست های اقامه نماز در ادارات با موضوع شیوه های دعوت فرزندان به نماز ویژه کارکنان و خانواده هایشان از مهمترین محورهای برنامه ها است.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری آئین تجلیل از فعالان ترویج معارف نماز در بین اقشار مختلف از جمله ادارات و خیرین مسجد ساز استان از دیگر فعالیت های این دهه است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان یادآور شد: مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز و برگزاری نشست نماز با اصناف و بازاریان از برنامه های پیش بینی شده است.

 

کد خبر 1205323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha