آغاز دور جدید نمایشگاه های استان یزد/ بیش از ۳۰ نمایشگاه تخصصی و عمومی تا پایان سال

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد از برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه در قالب ۲۵ رویداد نمایشگاهی به صورت تخصصی و عمومی تا پایان سال جاری در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد قافی در آستانه شروع دور جدید برگزاری نمایشگاه ها گفت: پس از برگزاری ۴ نمایشگاه موفق در فصل بهار، به دلیل نصب سیستم های سرمایشی و تهویه جدید سالن، در ماه های تیر و مرداد نمایشگاهی برگزار نشد اما از ابتدای شهریور ماه با تصویب کارگروه توسعه صادرات استان  بیش از ۳۰ عنوان نمایشگاهی در قالب ۲۵ رویداد برگزار خواهد شد و تقویم نمایشگاه یزد به صورت فشرده تا پایان سال اجرا می شود.

 

قافی از دیگر اقدامات انجام شده در فصل تابستان به تکمیل بخش دیگری از کمربند سبز اطراف نمایشگاه و آماده سازی سالن موقت نمایشگاهی در فضای باز اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود عملیات احداث ۱۲ هزار متر سالن مسقف و پیشرفته نمایشگاه یزد در ماه های آتی شروع شود.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد ارتقای سطح کیفی و کمی نمایشگاه ها را از مهمترین اهداف نمایشگاه یزد عنوان کرد و بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه های فرهنگی نمایشگاه تاکید کرد.

کد خبر 1205407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha