آمریکا باید بابت خروج از برجام پاسخگوی خسارت‌های ایران باشد

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه امروز باید در نشست برجامی هجومی عمل شود و درباره اقدامات مختلف آمریکایی‌ها سوال کنیم گفت: باید از آمریکا بپرسیم که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه‌های سنگین را بر ما متحمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله « رسول فلاحتی» امروز ( یک‌شنبه، ۲۳ مرداد ) در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان که در مصلی رشت برگزار شد اظهار داشت: حفاظت و حراست از اتقلاب وظیفه خطیری است که بر عهده همگان است.‌

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز امپراطوری رسانه‌‍‌ای در دنیا از بمب‌افکن قوی‌تر عمل می‌کند گفت: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام، حرکت نوپای انقلاب را به دل ملت‌ها برد و دشمن شناخت بیشتری نسبت به آن پیدا کرد لذا به تجهیز قوا در تمام دنیا پرداخت.

 

آیت الله فلاحتی اذعان کرد: معرفت و شناخت ما نسبت به دشمن در این سال‌ها افزایش یافته است و معمار کبیر انقلاب از همان ابتدا نسبت به جبهه کفر شناخت کافی داشت.

 

وی ادامه داد : تعبیر امام (ره) مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است به مرور زمان بر همگان بیشتر آشکار شد.

 

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه عرصه مفهوم‌سازی که از سوی آمریکایی‌ها عملی می‌شود، پیش از انقلاب توسط امام پیش‌بینی شده بود خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نامتقارن موازنه را به گونه‌ای پیش برد تا همه چیز به نفع او شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: دشمن استعدادهای درون زای امت اسلامی را درنیافته بود لذا دو هزار سایت شیعه شناسی در کشور شکل داد تا نیروی اسلامی را بشناسد.

 

وی با بیان اینکه ایران هسته‌ای برای غرب خطرساز نیست زیرا کشورهای زیادی از این قدرت برخوردار هستند اما ایران با ظرفیت منابع انسانی برای آنها خطرناک است افزود: انسان‌هایی که روح توکل دارند مانند اکثر مدافعان حرم که اوایل انقلاب را درک نکردند وارد عرصه‌های بزرگ پدافندی و آفندی شدند تا جبهه کفر را از تعرض به دنیای اسلام بازدارند.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می کند اضافه کرد: پدافند غیرعامل یعنی درک میزان قدرت آفندی دشمن و اینکه نباید به دشمن درباره مسائل اجتماعی پاسخ دهیم بلکه باید از آنها درباره مسائل مختلف سوال کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه امروز باید در نشست برجامی هجومی عمل شود و درباره اقدامات مختلف آمریکایی‌ها سوال کنیم تصریح کرد: باید از آمریکا بپرسیم که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه‌های سنگین را بر ما متحمل کرده است.

 

وی خاطرنشان ساخت: کسانی که هزینه سنگین برجام را پذیرفتند و انقلاب را دو دهه عقب انداختند، باید تاوان بدهند.

کد خبر 1205448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha