حوزه‌های علمیه نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و کارساز اقدام کنند

آیت الله عبادی گفت: حوزه‌های علمیه باید نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و کارساز اقدام کنند چرا که هیچ کاری بزرگتر از تربیت نیروی انسانی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۳ مرداد) در دیدار با مدیران حوزه‌های علمیه خراسان‌ جنوبی به اشاره به کار عظیم فرهنگی حوزه های علمیه اظهار کرد: استعمار از ۴۰۰ سال قبل که با بلند پروازی سلطه بر جهان شکل گرفت تا ۲۰۰ سال قبل که پا به کشورهای اسلامی گذاشته در طرح و برنامه کارشناسی خود برای ضربه زدن به اسلام از هیچ کاری فروگذار نکرده است.

 

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ جنوبی ادامه داد: یکی از اقدامات دشمن از میان بردن نیروهای کارساز و کارآمد برای جهان اسلامی است چون توجه دارند که در هر امر و مدیریتی حرف اول و آخر را نیروی انسانی می زند و وقتی هم در ایران انقلاب شد در طرح و برنامه خود ۱۷ هزار نفر را در ایران اسلامی توسط منافقین ترور کردند.

 

وی بیان کرد: به شهادت رساندن ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای کارآمد از جمله شهید مطهری‌ها، شهید صدرها، شهید بهشتی‌ها و شهید چمران‌ها و تحمیل هشت سال جنگ و راه انداختن داعش نمونه ای از جنایت‌های انجام شده استکبار برای از بین بردن نیروهای کارساز و کارآمد است.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه باید نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و کارساز اقدام کنند و هیچ کاری بزرگتر از تربیت نیروی انسانی نیست، گفت: ایجاد ناامیدی‌ در جامعه اسلامی ثمره جنگ‌های روانی دشمن است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به کمبود کمی و کیفی نیرو انسانی در حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: ما نیروهایی را باید برای فردایی تربیت کنیم که اگر دنیا را به اسلام دعوت می کنیم بتوانیم تغذیه فکری آنها را داشته باشیم.

 

وی با تأکید بر رفع مشکلات بیرونی طلاب، افزود: البته علاوه بر مشکلات بیرونی باید به تربیت درونی طلاب نیز توجه شود و بدانیم در مسیر حق سختی های بسیار وجود دارد که باید صبر کرد.

 

 

کد خبر 1205468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha