شهدای مدافع حرم تحت پرچم ولایت فقیه  و امنیت کشور به شهادت رسیدند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: شهدای مدافع حرم تحت پرچم ولایت فقیه و در دفاع از حرم آل‌الله و امنیت کشور به شهادت رسیدند. خائنان و منافقان بدانند که قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی در تذکری شفاهی در ادامه  جلسه علنی امروز یکشنبه(۲مرداد)مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که انسانی در راه خدا به شهادت برسد بسیار شایسته است چرا که بالاتر از شهادت افتخار دیگری نیست. شهید سردار حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم افتخار بزرگی را به دست آورده‌اند و این افراد از دوران هشت سال دفاع مقدس پرچم جهاد و شهادت را به دوش کشیدند تا در عصر ما در دفاع از حرم به شهادت رسیدند. هرچه خائنان و منافقان به آنها بتازند و او را سردار بی‌افتخار بنامند تاثیری بر رشادت‌ها و افتخارات سردار همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس  اظهار کرد: بنده خطاب به آنها می‌گویم که اگر ۸ سال به مسند نخست وزیری کشور تکیه زده بودید مشروعیت آن با ولایت فقیه بود شهدای مدافع حرم نیز تحت پرچم ولایت فقیه و در دفاع از حرم آل‌الله و امنیت کشور به شهادت رسیدند. خائنان و منافقان بدانند که قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: مطلبی در خصوص تاثیر یارانه‌ها بر قدرت خرید مردم به نقل از بنده به شکل نادرستی در برخی رسانه‌ها منتشر شد مطلب بنده مربوط به سه دهک پایین جامعه بود که ۴۰۰ هزار تومان یارانه دریافتی دارد. هنوز به نقطه مطلوبی در حمایت از مستضعفان و اقشار پایین جامعه نرسیده‌ایم و باید حمایت خود را از این قشر داشته باشیم.

همچنین یعقوب رضازاده،نماینده مردم سلماس درمجلس  در تذکری گفت: اظهارات سخیف و اهانت‌آمیز فتنه‌گران و رهبران آنها به ساحت مقدس نظام و مدافعان حرم به ویژه از سردار شهید سلیمانی و سردار شهید همدانی و همسویی با داعش جنایتکار را محکوم می کنم.

کد خبر 1205501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha