همه ظرفیت ها برای برگزاری دومین کنگره شهدای گیلان بسیج شود

عباسی با بیان اینکه امروز ایران به پیشرفت های چشم گیری دست یافته است گفت: همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه دومین کنگره شهدای گیلان بسیج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز ( یکشنبه، ۲۳ مرداد ) در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید گیلان که در مصلی رشت برگزار شد اظهارکرد: پیروزی و اقتدار امروز کشور از خون شهیدانی همچون سردار سلیمانی، شهید همدانی و شهدای مدافع حرم است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشم گیری داشته‌ایم گفت: امروز ایران به کشور قدرتمندی تبدیل شده که ماهواره خیام را به فضا می‌فرستند و ظرفیت‌های علمی، زیست محیطی و معدنی کشور را می‌سنجد و در عرصه هوافضا حرف برای گفتن دارد.

 

وی با تصریح اینکه دشمن با ایجاد جنگ‌های داخلی قصد رسیدن به اهداف خود علیه انقلاب اسلامی را دارد اما پیروز نمی‌شود اذعان کرد: ساماندهی جبهه فرهنگی و عملی کردن جهاد تبیین وظیفه همگان است و از همه ظرفیت‌ها بایستی بهره گرفته شود.‌

 

عباسی با بیان اینکه دشمن بیکار نمی‌نشیند و راه‌های نفوذ را پیدا می‌کند تصریح کرد: ایران به برکت خون شهدا هم در عرصه نظامی پیروز شده و هم در عرصه علم خود را ثابت کرده است.

 

استاندار گیلان اضافه کرد: وظیفه همگان است که گنکره دوم شهدا با شکوه‌تر از کنگره اول برگزار شود و از همه ظرفیت‌ها در این راستا بایستی بهره گرفته شود.

 

عباسی خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام سعی داشتند عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) را به دلیل شیوع کرونا، کمرنگ جلوه دهند اما امسال مردم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته مراسم عزاداری برپا کردند.‌

 

 

 

 

 

کد خبر 1205520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha