جریان دانشجویی بی حرمتی به شهدای مدافع حرم را برنمی تابد

برای فتنه‌گران شهید همدانی از خود سردار همدانی هم خطرناکتر خواهد بود. امروز جریان دانشجویی بی حرمتی به این شهید و مسامحه با سران فتنه را بر نمی تابد و خواستار برخورد جدی دستگاه های مربوطه با این افراد لجوج خبیث است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی اهانت یکی از سران فتنه به سردار شهید حاج حسین همدانی؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

 

 

 شهید حاج حسین همدانی، حبیب بن مظاهر انقلاب اسلامی و سردار پرافتخاری  است که عمرش را در مسیر مجاهدت در راه خدا گذراند.

 

 

 به دلیل مجاهدت‌های سردار شهید حاج حسین همدانی در شکست داعش، تأمین امنیت ایران و مهار فتنه، دشمنان انقلاب و لجوجان سیاه بخت هنوز کینه‌توزانه در کمین تیغ کشیدن بر نظام اسلامی و هتک حرمت شهدای مدافعان حرم هستند.

 

 

کینه و عصبانیت  موسوی و سایر عمله های  آمریکا از شهید همدانی  به واسطه  مبارزه با  طاغوتیان و منافقین و حضور در جبهه‌های دفاع مقدس  و دفاع از حرم و همچنین مقابله با آشوبگران و اغتشاشگران در فتنه ۸۸  است.

 

 

موسوی ملعبه دست دشمنان انقلاب ، منحرف و  سردسته  فتنه سال ۸۸  با  اقدامات رادیکالی و غیرقانونی خود بار دیگر  به حمایت آشکار از اسرائیل و داعش پرداخت. او از سردار سرافراز سپاه اسلام، خاطرات تلخ به یاد دارد.

 

 

 

داعش این شبکه منحوس  به نیابت از  آمریکا و رژیم صهیونیستی آمده بود  تکمیل کننده  نقشه فتنه گران  سال ۸۸  در کشور باشد.

 

 

 

امروز به همت مردان میدانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین همدانی؛ داعش از بین رفته و سلطه گران  به شکست خود در برابر محور مقاومت و عمق راهبردی نظام اسلامی ایران اعتراف کرده اند.

 

 

 اما مزدوران آمریکا و فتنه گران سال ۸۸ در تلاش اند که  شهدا را ترور کنند. این افراد در عاشورای سال ۸۸ منشاء اهانت، جسارت و هتاکی به ساحت مقدس حضرت امام حسین علیه السلام شدند و همان‌ها که همچون سپاه یزید بر عزاداران حسینی تاختند و امروز هم دوباره در عاشورای ۱۴۰۱ در  مقابل ولایت قرار گرفتند و به شهدا حمله کردند.

 

 

برای فتنه‌گران، شهید همدانی از خود سردار همدانی هم خطرناکتر خواهد بود.

 

 

 

امروز جریان دانشجویی این بی حرمتی و مسامحه با سران فتنه را بر نمی تابد و خواستار برخورد جدی دستگاه های مربوطه با این افراد لجوج خبیث می باشد.

 

 

 

ان شالله که خداوند متعال  در جهت دفاع از دین رسول الله و انقلاب اسلامی عاقبت ما را  همچون شهید سرافراز حاج حسین همدانی  ختم به شهادت کند."

کد خبر 1205549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha