خون حاج قاسم باعث هدایت جبهه مقاومت شد

حجت الاسلام محمدی سیرت گفت: تفکر امپریالیسم مبنی بر این که با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت به پایان خط می رسد امری باطل و مردود بود چون خون حاج قاسم باعث حیات و  هدایت جبهه مقاومت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی محمدی سیرت» امروز «شنبه ٢٣ مرداد» در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب حاج قاسم اظهار داشت: تمامی فعالیت های شهید سلیمانی در  جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان منطقه قرب الی الله بوده و از مکتب اهل بیت سرمنشا می گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: مجاهدین  و مدافعان مکتب مقاومت حق ندارند ظلم را بپذیرند و بر آنان تکلیف است در برابر دشمنانی که قصد دارند کرامت ما را لگد مال کنند بایستند.

 

وی افزود: رژیم غاصب و کودک کش اسراییل با معاضدت آمریکا و انگلیس سال‌ها است که در منطقه به فلسطین ظلم می‌کنند و ما نباید در مقابله این ظلم کوتاهی و  سکوت کنیم.


حجت الاسلام محمدی سیرت تاکید کرد: اصلی ترین و مهم ترین  روش پیروزی بر دشمنان اسلام مقاومت است و ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

وی گفت: سیره و مکتب  مقاومت مفهوم تازه ای نیست و خداوند در بیش از ۱۱۴ آیه قرآن مسلمانان را به مقاومت در برابر دشمنان دعوت می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: سپهبد شهید سلیمانی دیگران را بر خود مقدم می‌داشت و این اخلاص و ایثار او ثمر داده و امروز باعث ذلت رژیم غاصب اسرائیل شده است به طوری که بعد از سه روز در مقابل رژیم غزه تسلیم شد و همه شرایط آن ها را پذیرفت.

 

 

 

کد خبر 1205566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha