تشریح آخرین وضعیت شهرک صنعتی اترک/ مشکل آب و برق شهرک تا پایان سال برطرف می شود

شهمرادی گفت: تا پایان سال بخش عمده ای از خط ١٣ کیلومتری انتقال برق به شهرک صنعتی اترک اجرا و مشکل برق این شهرک حل می شود.

«رضا شهمرادی» امروز (یکشنبه ٢٣ مرداد) با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان و تبریک روز خبرنگار گفت: شهرک صنعتی اترک، بزرگترین شهرک استان است و یک هزار هکتار مساحت دارد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان افزود: برای استان مهم است تا در این شهرک اتفاقات مهمی بیفتد که هر چه زودتر مسائل زیرساختی آن حل شود.

 

وی با اشاره به مشکل آب و برق این شهرک، ادامه داد: بر اساس مصوبات سال های گذشته سفر رئیس جمهور به استان، مقرر شد یک خط انتقال برق از علی آباد به این شهرک کشیده شود، که بخشی از منابع از سوی شهرک های صنعتی و بخشی را استانداری پرداخت کرده است.

 

شهمرادی گفت: در حال حاضر برق منطقه ای مازندران و گلستان به عنوان مجری این کار، برای ١٣ کیلومتر از این خط مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شده است و در حال شروع به کار است.

 

وی خاطرنشان کرد: در جلسه هفته گذشته معاونت اقتصادی استانداری، مقرر شد تا پایان سال بخش عمده ای از این خط انتقال اجرا شود و مشکل برق شهرک اترک حل شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در خصوص مشکل آب این شهرک هم گفت: برای مسئله آب این منطقه نیز شرکت آب منطقه ای با اجرای اقداماتی در حال تامین آب است تا از محل سد بوستان و گلستان یا از محل تصفیه پساب فاضلاب شهر گرگان مشکل آب آن برطرف شود.

 

وی اظهارداشت: در حال حاضر برای اجرای طرح های متوسط و کوچک در این شهرک مشکل آب و برق نداریم و همچنین یک chp در این منطقه راه اندازی شده که ٧ مگاوات برق تولید می کند و قابلیت افزایش به ٨ مگاوات را نیز دارد.

 

 

کد خبر 1205578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha