بیمارستان خوسف امسال تکمیل می شود

احمدی گفت: ساختمان بیمارستان ۳۲ تختوابی شهرستان خوسف با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی بنا به قول مساعد پیمانکار تا پایان امسال تکمیل می شود.

«جمیله احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار کرد: ساختمان بیمارستان 32 تختوابی شهرستان خوسف بنا به قول مساعد پیمانکار تا پایان امسال تکمیل می شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف با بیان اینکه بازدیدی با همراهی معاونت توسعه و دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی، مهندسین ناظر پروژه و پیمانکار از روند تکمیلی بیمارستان خوسف انجام شد، تصریح کرد: در این بازدید پیمانکار قول تکمیل بیمارستان خوسف را داده است.

 

احمدی در ادامه از پیشرفت فیزیکی حدود 77 درصدی بیمارستان خوسف خبر داد و افزود: سرعت تکمیل بیمارستان خوسف بالا است و در مرحله تاسیسات است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان خوسف در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف با بیان اینکه برای تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان خوسف در وزارتخانه تصمیم گیری خواهد شد، گفت: معمولا به خاطر نیرو بیمارستان ها تعطیل نیست و وزارتخانه تا تکمیل چارت همکاری خواهد کرد.

 

احمدی گفت: با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف برای تجهیز بیمارستان خوسف رایزنی هایی انجام شده و بنا بر قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی، در این خصوص مشکلی وجود نخواهد داشت و وزارتخانه تجهیزات مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

 

گفتنی است کلنگ احداث تنها بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خوسف سال 92 بر زمین زده شده، این پروژه درمانی که جزو پروژه های مهر ماندگار به حساب می آید اولین و مهمترین خواسته مردم پیرترین شهرستان استان خراسان جنوبی است.

 

 

 

کد خبر 1205733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha