«خبرنگار» به عنوان یک سرباز در خدمت اسلام است

علیزاده با بیان اینکه «خبرنگار» به عنوان یک سرباز در خدمت اسلام و مسلمین است، گفت: امروز از این سرمایه باید در راستای پیشبرد و تحقق اهداف نظام اسلامی و پررنگ کردن دستاوردهای نظام اسلامی و اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن علیزاده» امروز (۲۴ مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه خبر اظهار داشت: خبر و حوزه خبررسانی و به طور کلی خبرنگاری هنر بسیار ارزشمندی است که در قالب ها و در دوران مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

 

فرماندار بشرویه در خصوص جایگاه خبرنگار در نظام‌ استکباری گفت: در نظام سرمایه داری و استکباری خبرنگار را یک ابزار می دانند و هزینه های سنگینی را در این زمینه داشته اند تا افکار عمومی را در دست گرفته و در مسیر مورد نظر خودشان هدایت کنند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگار یک سرمایه است، ادامه داد: امروز از این سرمایه باید در راستای پیشبرد و تحقق اهداف نظام اسلامی و پررنگ کردن دستاوردهای نظام اسلامی و اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی استفاده کرد.

 

فرماندار بشرویه با اشاره به اینکه خبرنگار به عنوان یک سرباز در خدمت اسلام و مسلمین است، گفت: خبرنگاران می توان با اقدام جهادی خود پیام دین مبین اسلام را به گوش جهانیان برسانند و اقدامات دولت مردمی و انقلابی دولت سیزدهم که همواره در نهایت به نفع مردم است را به خوبی تبیین و تشریح کنند.

 

فرماندار شهرستان بشرویه همچنین در پایان از پیشکسوتان عرصه خبر و فعالان حوزه رسانه و خبر شهرستان بشرویه قدردانی کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1205778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha