۲۵۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزا کمیته امداد گلستان در هفته دولت افتتاح می شود

بابایی از بهره برداری ۲۵۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزا کمیته امداد گلستان با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» امروز (دوشنبه 24 مرداد) در قرارگاه خبری شهید همدانی گفت: همزمان با هفته دولت، ۲۵۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزا کمیته امداد استان با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: در این ایام ۲۲۲ واحد مسکونی نیز با بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و کمک‌های فنی و انشعابات رایگان ویژه مددجویان افتتاح می‌شود.

 

وی در سال گذشته 8 هزار و 500 شغل توسط کمیته امداد در استان ایجاد شد، گفت: امسال با پیش بینی ۶۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی، تعهد ایجاد ۱۲ هزار شغل برعهده این دستگاه قرار گرفت که تاکنون یک هزار و 450 شغل با ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شد.

 

بابایی ادامه داد: زنجیره تولیدی نوغانداری، پرورش زنبورعسل، کارگاه‌های پنل خورشیدی و پرورش ماهیان در قفس در حوزه اشتغالزایی در اولویت قرار دارد.

 

وی اظهارداشت: تا سال گذشته فقط مددجویان تحت پوشش از تسهیلات برخوردار می‌شدند اما از امسال کسانی که در دهک‌های یک تا ۵ درآمدی قرار دارند هم می‌توانند از بسته‌های اشتغال، تسهیلات و دوره‌های آموزشی برخوردار شوند.

 

بابایی گفت: در حوزه مسکن نیز ۴۵۰ واحد ویژه مددجویان تا دهه فجر در استان احداث می‌شود.

 

کد خبر 1205782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha