ملاقات حضوری روش موثری برای بررسی مشکلات جامعه هدف بهزیستی فارس است

هوشیار گفت: نخستین ملاقات مردمی مدیرکل و معاونان بهزیستی فارس در استانداری فارس برگزار شد و ملاقات حضوری روش موثری برای بررسی مشکلات جامعه هدف بهزیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (دوشنبه ۲۴ مرداد) با اشاره به تاکید استاندار فارس مبنی بر برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل بهزیستی فارس در استانداری فارس در جمع خبرنگاران گفت: دیدار مردمی با حضور مدیرکل و معاونین بهزیستی فارس در محل استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: این ملاقات مردمی و میز خدمت موجب شد تا مددجویان بدون واسطه بتوانند با مسئولان بهزیستنی استان دیدار کنند و به سئوالات آنها پاسخ داده شود.

وی اضافه کرد: این اولین میز خدمت با حضور معاونت های تخصصی بهزیستی فارس  است که در استانداری فارس برگزار شد و برپایی میز خدمت و انجام ملاقات حضوری روش موثری برای بررسی مشکلات جامعه هدف بهزیستی است و از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میز خدمت و ملاقات حضوری توسط بهزیستی فارس برپا شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس اعلام کرد: کمک هزینه درمان، کمک هزینه لوازم ضروری و توانبخشی، مسکن و اشتغال و مناسب سازی منزل را جزو بیشترین چالش های مراجعان را به خود اختصاص می داد که دستورات لازم برای رفع انها صادر شد.

کد خبر 1205828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha