مهرواره بانور در شهرستان جیرفت اجرا می شود

حجت الاسلام حسین محمدی گفت: مهرواره بانور ویژه بانوان تلاشگر برای تعالی خانواده برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «حسین محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مهرواره بانور ویژه بانوان تلاشگر برای تعالی خانواده برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: این مهرواره برای بانوان فعال مسجدی است که در رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله تلاش می کنند.

 

وی بیان کرد: بانوانی از سنگر مسجد که نور آفرین هستند و دست در دست یکدیگر در یک حرکت همگانی و ملی برای حل مشکلات حوزه خانواده تلاش می کنند تا نور امید بر دل ها بتابند.

 

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: حل مسائل ازدواج و تشکیل خانواده، اقتصاد در خانواده، روابط زوجین، سبک زندگی اسلامی، فرزند آوری، سلامت در خانواده و فرزند پروری بخشی از محورهای برگزاری این مهرواره است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: مهرواره بانور فرصتی برای روایت تلاش های مومنانه و مجاهدت های انقلابی بانوان است تا در بخش خاطره نویسی تبیین کنند و جهادی دیگر رقم بزنند.

 

وی در خاتمه ضمن دعوت از بانوان مومن مسجدی برای شرکت در این مهرواره عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در مهرواره بانور می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مراجعه کنند.

کد خبر 1205851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha