بازدید مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از خبرگزاری شبستان

در ادامه سلسله بازدیدها و حضور مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در دفتر خبرگزاری شبستان، ظهر امروز (۲۴ مرداد) مدیرکل کمیته امداد استان به دیدن فعالان این رسانه ‌آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، گرامیداشت هفته خبرنگار، بهانه‌ایست که همه ساله مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور خداقوت و آغاز یک سال کاری جدید رسانه‌ای، در دفاتر رسانه‌ها حضور می‌یابند.

 

در ادامه سلسله بازدیدها و حضور مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در دفتر خبرگزاری شبستان، ظهر امروز (۲۴ مرداد) «محمد عرب» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به همراه  «علیرضا کدخدا» رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد به دیدن فعالان این رسانه ‌آمدند.

 

عرب با تاکید بر هم‌افزایی هرچه بیشتر بین رسانه‌ها و کمیته امداد استان به منظور انتشار و انعکاس اخبار تاکید کرد و خواستار ارائه راهکارها در راستای مظلومیت زدایی از حوزه امداد و انعکاس خذمات ارائه شده در این نهاد انقلابی شد.

 

وی از برگزاری تورهای رسانه‌ای به منظور بازدید از طرح‌های اشتغال‌آفرین حوزه امداد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: همچنین در حوزه توانمندسازی و انجام کارهای فرهنگی، اقدامات بسیار موثری انجام شده است که می‌توان به جامعه منعکس کرد.

 

«زینب رمضانی» مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی هم انعکاس خدمات انجام شده در بدنه کمیته امداد را در راستای تقویت نشاط اجتماعی و آگاهی خیرین و مردم از خدمات ارائه شده به جامعه هدف ضروری دانست و بر آمادگی این رسانه برای تحقق این مهم تاکید کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1205852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha