هوشمندسازی شهر در دستور کار شهرداری زنجان است

به گفته ناصحی مقدم، نیازمند ارائه خدمات هوشمند برای مردم در آینده نزدیک هستیم و به زودی شهر هوشمند و شهرداری الکترونیکی در شهر پیاده سازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: میزان ارتباط اعضای شورای ششم با رسانه ها و خبرنگاران به گونه ای است که نشان می دهد باور داریم که مهمترین و اصلی ترین ارتباط ما با مردم رسانه ها هستند. هر اندازه ارتباط بیشتر باشد بازخورد بهتری را از جامعه می گیریم.

 


ناصحی مقدم ادامه داد: موتور عمرانی شهر باید به کار بیفتد و آسفالت و زیرساخت های شهری، پارک هاشم نژاد نمونه هایی از اقدامات در دست اقدام مدیریت شهری است.

 


وی با اشاره به اینکه به فکر تفرجگاه برای مردم هستیم، گفت: جمعیت شهر زنجان از مرز نیم میلیون نفر عبور می کند از اینرو نیازمند امکانات و تفرجگاه  و مراکز خرید برای رفاه و آرامش مردم هستیم.

 


وی افرود: کار برای شهرداری در آینده سخت است باید منابع مالی لازم و نیروی انسانی را تامین کنیم تا زیست شهری مناسب را ایجاد کنیم و در سال آینده شاهد شتاب بیشتری در عمران شهر خواهیم بود.

نرگس سعادتی- زنجان


 

کد خبر 1205902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha