اصفهان میزان المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور

دانشگاه های اصفهان و صنعتی به مدت یک هفته میزبان سومین دوره برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور هستند.

«سعید آجلی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به رویداد ورزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور گفت: دانشجویان برگزیده و منتخب شاهد و ایثارگر دانشگاه های سراسر کشور برای رقابت با همدیگر به اصفهان سفر کرده و در یک رقابت هفت روزه برترین آنان معرفی می شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه هزار و 500 دانشجو در مرحله ملی این المپیاد شرکت می کنند، تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و رزشی در رشته های توپی فوتسال، والیبال، تنیس‌روی‌میز، بدمینتون و رشته های شنا، شطرنج و دومیدانی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: سومین دوره برگزاری  المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور به میزبانی دو دانشگاه دولتی اصفهان و صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد که دانشجویان پس در محل دانشگاه صنعتی رقابت خواهند کرد و دانشجویان دختر در محل دانشگاه اصفهان هستند.

آجلی با اشاره به اینکه افتتاحیه این رویداد 30 مردادماه با حضور مقامات استانی و مسئولان ارشد وزارت علوم و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، تصریح کرد: رقابت ها به مدت یک هفته ادامه پیدا کرده و در پایان برترین ها معرفی می شوند.

 

وی پیش بینی برنامه های فرهنگی برای شرکت کنندگان را از برنامه های جانبی این رویداد اعلام کرد و اذعان داشت: برنامه بازدید و همچنین خدمات فرهنگی در کمیته های اجرایی پیش بینی شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان در گذشته میزبان این رویداد بوده‏، خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی جز برنامه های مهم دانشگاهی قرار داد که در شرایط کرونایی تحت تاثیر قرار گرفته ولی به صورت غیرحضوری فعالیت ها عرضه شده و در دوران پسا کرونا تداوم می یابد.

 

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و یادآورشد: شهدای زیادی از دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیم انقلاب شده و امروز خاکسپاری شهید گمنام در این دانشگاه حال و هوای معنوی را در فضای جوانان و علمی دانشگاهی توسعه داده شده است.

کد خبر 1205920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha