اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای مرزی/ ۲۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

دهرویه گفت: در حوزه آبرسانی به مناطق مرزی یک جهش اعتباری بی‌نظیر اتفاق افتاده است و در سفر دولت سیزدهم ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای مرزی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی دهرویه» امروز «سه شنبه ٢۵ مرداد» در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: گنبدکاووس از نظر سرمایه‌گذاری، کشاورزی، گردشگری و سوارکاری دارد و ۲۵ درصد محصولات استان در این شهرستان تولید می‌شود.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان یکهزار و ۷۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان گنبدکاووس مصوب شد.

 

وی افزود: در حوزه آبرسانی به مناطق مرزی یک جهش اعتباری بی‌نظیر اتفاق افتاده است و در سفر دولت سیزدهم ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای مرزی به تصویب رسید.

 

دهرویه گفت: سال گذشته در این موقع از سال با چالش‌های جدی و تنش اجتماعی در زمینه قطعی برق مواجه بودیم اما تدابیر خوبی در دولت اندیشیده شد که نتیجه آن سبب شد حتی یکساعت قطعی فراگیر برق در منطقه نداشتیم.

 

وی بیان کرد: در حوزه آب شرب مردم گنبدکاووس سال گذشته ۳۵۰ مترمکعب برثانیه کمبود آب داشتیم که تا کنون ۲۲۰ مترمکعب جبران شده و تا پایان شهریور به ۳۴۰ مترمکعب برثانیه خواهیم رسید.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال ۲۱۷ پروژه عمرانی و زیربنایی و همچنین پروژه‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۷۴۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

 

کد خبر 1206055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha