مشکلات کشتارگاه دام جهرم سلامت شهروندان را دچار خطر کرده است

حجت الاسلام مدبر گفت: معضل کشتارگاه دام جهرم و کوتاهی و عدم پیگیری در جهت رفع مشکلات آن، سلامت شهروندان را به مخاطره افکنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (سه شنبه ۲۵ مرداد) در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل دامپزشکی و امور عشایر استان فارس، گفت: متاسفانه معضل کشتارگاه دام جهرم و کوتاهی و عدم پیگیری در جهت رفع مشکلات آن، سلامت شهروندان را به مخاطره افکنده است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در روزها و ماه‌های گذشته شاهد شیوع تب «کریمه کنگو» در کشور و حتی فوت شدن تعدادی از هم وطنان بر اثر ابتلا به آن هستیم، افزود: یکی از عوامل اصلی در جهت جلوگیری از این بیماری، سرد کردن گوشت به مدت ۲۴ ساعت پس از کشتار بوده و این نیاز به یک سردخانه دارد که کشتارگاه جهرم فاقد آن است.

 

وی بیان کرد: شرایط ذبح و نحوه خروجی پسماندهای آن به خصوص با توجه به‌ چاه‌های موجود و ایجاد مشکلات زیست محیطی را مشکل دیگر کشتارگاه جهرم بوده  که سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.

 

حجت الاسلام مدبر خاطرنشان کرد: تا کنون چندین بار در این خصوص تذکر داده‌ام و درخواست دارم که مسئولین در جهت رفع این مشکل اساسی مشارکت کنند.

کد خبر 1206094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha