برگزاری کلاس های قرآنی و فرهنگی با حضور نونهالان

جعفری از برگزاری کلاس های قرآنی و فرهنگی ویژه نونهالان در کانون فرهنگی هنری حمزه سیدالشهدا مسجد جامع روستای راوه دلیجان خبر داد.

«علی ظهیری» با اشاره به برنامه های فرهنگی، هنری، آموزشی و اردویی کانون حمزه سیدالشهدا در ایام تابستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این کانون با برگزاری برنامه های مختلف موفق در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد بوده است و بحمدالله کلاس های این کانون مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا(ع)، با بیان اینکه کلاس های قرائت قرآن کریم، ترتیل و تجوید و احکام در حال برگزاری است، افزود: 30 نفر نونهالان در این کلاس ها شرکت داشته و از آموزش های آقای رنجبر و غفاری بهره مند می شوند.

 

وی همچنین به برگزاری کلاس های ورزشی از جمله فوتسال نیز اشاره کرد و گفت: این کانون در کنار فعالیت های فرهنگی به انجام فعالیت های ورزشی نیز می پردازد تا بتواند نشاط و شادابی را نیز در بین اعضا ایجاد کند.

 

ظهیری همچنین به برنامه های دهه اول محرم این کانون اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان در راوه با بهره گیری از حضور و مشارکت جوانان انجام شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهدا‌(ع) برگزاری مراسم عزداری و سینه زنی، سخنرانی و مداحی، تهیه و توزیع نذورات و دسته روی را از جمله برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: این برنامه ها با همکاری جوانان و نوجوان و اعضای کانون برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1206108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha